Ruilen en retourneren - Lederhosen.nl

Ruilen en retourneren


Retourlabel en

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Volg de volgende stappen om uw bestelling te retourneren:
1. Download en print hierboven ons retourformulier wanneer u een artikel of gehele bestelling retour wilt sturen (mocht deze ontbreken bij uw bestelling)
2. Artikelen dienen voorzien te zijn van originele labels, ongedragen, ongewassen en compleet te zijn
3. Geef aan op de achterkant van het retourformulier welke producten u retour stuurt en voeg deze toe aan de zending
4. Download een retourlabel via de knop hierboven en hou uw ordernummer of track&trace en postcode bij de hand
5. Breng het pakket naar het gekozen PostNL pakketpunt (Nederland) of DPD servicepunt (België)
6. Bij ontvangst van uw pakket en bij goedkeuring zullen wij het aankoopbedrag min €5,50 retourkosten zo spoedig mogelijk, binnen 14 dagen, terugbetalen. Retourkosten worden dus verrekend met het aankoopbedrag.

Hoe kan ik mijn bestelling omruilen?

Volg de volgende stappen om uw bestelling te retourneren
1. Download en print hierboven ons retourformulier wanneer u een artikel of gehele bestelling retour wilt sturen (mocht deze ontbreken bij uw bestelling)
2. Artikelen dienen voorzien te zijn van originele labels, ongedragen, ongewassen en compleet te zijn
3. Geef aan op de achterkant van het retourformulier welke producten u retour stuurt en voeg deze toe aan de zending
4. Plaats een nieuwe bestelling via onze website www.lederhosen.nl voor het juiste product
5. Download een retourlabel via de knop hierboven en hou uw uw ordernummer of track&trace en postcode bij de hand
6. Breng het pakket naar het gekozen PostNL pakketpunt (Nederland) of DPD servicepunt (België)
7. Bij ontvangst van uw pakket en bij goedkeuring zullen wij het aankoopbedrag min €5,50 retourskosten zo spoedig mogelijk, binnen 14 dagen, terugbetalen. Retourskosten worden dus verrekend met het aankoopbedrag.


Binnen welke termijn mag ik mijn producten retourneren?

U kunt uw producten binnen 14 dagen aanmelden voor retour. Daarna heeft u nog 14 dagen de tijd om het retour te sturen. Dit is wat wettelijk gezien verplicht is. Echter hoeft u wat ons betreft de retour niet aan te melden, en mag u het binnen 28 dagen gewoon retour sturen.

Waarom is retourneren niet gratis?

Voor gratis retourneren zou het betekenen dat wij onze producten duurder moeten maken om deze kosten te kunnen dekken.
Wij willen voor klanten de kosten van ons assortiment zo laag mogelijk houden waardoor retourskosten voor eigen rekening zijn.
Wel bieden wij een gereduceerd tarief van €5,50 voor uw retourzending


Heeft u een product verkeerd of beschadigd ontvangen?

Geef schade of gebreken onmiddelijk na ontvangst van goederen aan. Goederen dienen ongebruikt en onbeschadigd te zijn, van originele labels te zijn voorzien en in de originele verpakking met alle geleverde toebehoren om aan ons te worden geretourneerd. Bij een foutieve levering of productiefout zijn de verzend- en retourskosten voor onze rekening.


Wegens hygiënische redenen kunnen producten als lenzen, schmink, haarspray, gel, sponsjes, make-up, pruiken, baarden en beenmode na opening NIET geretourneerd worden.